marți, 7 ianuarie 2014

Înapoi la muncă

    Salutări! Intrând în vacanţa de Crăciun, n-am mai avut timp să postez pe blog, dar îmi reîncep activitatea împreună cu Oltean Rareş.
   Că tot am pronunţat cuvântul ăsta  "Crăciun", am un fel de dispreţ faţă de mesajele, care le primim cu toţii de altfel, în care ni se bagă cu forţa " căldură şi bucurie" în sufletele noastre. Lasă-ma domnule în pace că ştiu şi eu ce înseamnă Crăciun. Dar ca să nu par un om rău, ma bucură foarte mult mesajele acelea scurte şi la obiect: "Crăciun fericit!". Astea-s mesaje, că doar deaia le zice mesaje. Aşa pot să trimit şi eu o compunere de 3 roabe de caiete şi tot Crăciunu' să stea creştinul să citească la ea.
   Ţin să vă urez "Un 2014 plin de împliniri", că tot am mai îmbatrânit cu un an şi văntu' încă suflă în buzunarele multor români. Mi-am adus aminte; cu 5 minute înainte de anul nou (2014) am sunat la "Fat Boy" şi am făcut o comandă telefonică de un "Fat Mama". Vănzătoarea îmi spune să îmi iau comanda peste 15 minute. Am intrat în 2014, şi m-am dus să îmi iau comanda, era ceasu' 00:10. Am ajuns la "Fat Boy" şi i-am zis la vânzătoare: "Auzi doamnă, de anu' trecut am făcut comanda şi tu numa' acum mi-o dai... "
     Sper ca nu mulţi drojderi să fi ajuns prin spitale din cauza alcoolului, că tare mult le mai place la românii băutura, sau din cauza şoricului de pe peptu' lu' Ignat.
        
        Iarăşi îmi vin idei, şi mi-am adus aminte despre cum a scăpat un porc de la moarte în ziua de Ignat. 


       Baftă tuturor!
       
      


    


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu